טנגו

Tango Beer Sheva

טנגו סלוני או אירופאי

טנגו, במיוחד אחד הסגנונות שלו » טנגו סלוני «, אשר כמו וואלס ופוקסטרוט, נכלל בתוכנית תחרויות בין לאומיות של ריקודים סלוניים. טנגו זהו ריקוד פופולרי, הפכפך, זוגי, אשר מביע בתוכו תשוקה אמיתית ואהבה, ובו זמנית הוא גם דרמטי, אשר כולל תוכו סוג של מלחמה עם עצמי ושנאה ובו זמנית גם מסתוריות.

 ההסטוריה של טנגו

ההסטוריה של היווצרותו מגיעה מתוך העבר הרחוק. לראשונה התחילו לרקוד טנגו בספרד בתחילת המאה ה-15 אז הוא השתייך לקטגורית ריקודי פלמנקו ונחשב לריקוד של פשוטי עם. במאה ה-16 בתקופה קולוניאלית של דרום אמריקה תחת שלטון ספרדי. טנגו יחד עם ריקודים עם ספרדיים אחרים הגיע לארגנטינה, ולאחר מכן למדינות אחרות של דרום אמריקה.

הגרסה השנייה אומרת ,שהטנגו נוצר מריקוד אפריקאי «Tangano», אשר הגיע עם העבדים מאפריקה. רובם טוענים שדווקא הגרסה הזאת היא הכי אמיתית. בנוסף לכך, יש הטוענים שטנגו נוצר בגוונה, {קובה}–»Habanera».כל שלושת הריקודים הללו {השייכים לעולים עניים של בואנוס-ארגנטינה}, «Iuilohga» הריקוד היה מפורסם בקרב פשוטי העם. בתחילת המאה ה-20 הריקוד הזה התחיל לצבור פופולאריות רבה גם בארגנטינה וגם בדרום אמריקה.

Tango Beer-Sheva

באותו זמן ריקוד הטנגו החל לצבור תאוצה גם באירופה ובארה»ב. בהתחלה היו רוקדים טנגו ארגנטינאי בקצב תופים ולכן זה הוא היה די מורכב, והוצג כענף ריקוד שונה במיוחד.

עם צבירת פופולאריות במעמד הגבוה הטנגו החל לאבד את המקוריות שלו ועם הזמן נהיה יותר ויותר פשוט, וכך גם נהיה יותר קל ללמוד אותו. נכון להיום בעולם קיימים מספר רב של סוגים הם נבדלים זה מזה עם כוראוגרפיה וליווי מוזיקלי. בהתבסס על זה ועל הכרה בין לאומית, ניתן לזהות את סוגי הטנגו הבולטים ביותר כמו :

הטנגו  הארגנטינאי

 הטנגו הארגנטינאי – ריקוד המקורי של טנגו, הוא סוג של תערובת של סגנונות ותנועות של ריקודים עממיים של ספרדי- אמריקאי, אירופאי ואפריקאי. גם היום הטנגו הארגנטינאי מפורסם בעולם.

טנגו פיני

טנגו פיני – מקורו בפינלנד. הוא נוצר באמצע המאה-20 והתחיל לצבור פופולאריות מהר מאוד. הסגנון הוא בין הריקוד הרומנטי ומלא תשוקה של טנגו ארגנטיני ובין הריקודים הסלוניים הקשים ומשעממים. בריקוד הנ»ל חסרות התנועות המקוריות של טנגו עם הראש.

טנגו סלוני

טנגו סלוני – סגנון זה מופיע בתחרויות בין לאומיות ונחשב לריקוד ספורטיבי. הוא פחות הולך עם מנגינה מאשר אחרים. השוני העיקרי בו שכמעט ואין בו את היוזמה. התנועות שלו מדויקות וידועות מראש אצל הרקדנים. מצב הגוף והראש של בני הזוג ישר מאוד וזקוף מאוד. ציון הקצב  המוזיקלי של טנגו- 4/2  או  4/4.  בקצב של  30-32 טקטים בדקה. קצב ביצוע – איטי, מוזיקה ותנועות תלויות בסגנון הריקוד

תגים: הטנגו הארגנטינאי. טנגו פיני. טנגו סלוני. הסטוריה של טנגו. טנגו באר שבע. שיעורי טנגו באר שבע.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *